اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا| واران جا پای راموس گذاشت / بارسلونا به دنبال فشار به اتلتیکومادرید

مطبوعات اسپانیا در خصوص بازگشت درخشان رئال با دبل واران و دیدار حساس امشب بارسلونا صحبت کردند.

مطبوعات اسپانیا| واران جا پای راموس گذاشت  / بارسلونا به دنبال فشار به اتلتیکومادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه 19 بهمن – 7 فوریه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

روز گذشته رئال مادرید در یک بازی دشوار و حساس مقابل هوئسکا با 2 گل رافا واران به سختی پیروز شد و توانست کمی از زیر فشار خارج شود. از طرفی دیگر امشب بارسلونا در دیدار هفته بیست و یکم لالیگا میهمان رئال بتیس است و می‌خواهد به روند خوب خود ادامه دهد.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «رئال تسلیم نشد» را به روی جلد برد و از رافا واران تمجید کرد. این روزنامه نوشت که مدافع فرانسوی جا پای راموس مصدوم گذاشت و فرماندهی تیم را برعهده گرفت.

مارکا نوشت که واران با 2 گل خود امید را در دل هواداران مادرید زنده نگاه داشت.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «واران 2 گل به ارمغان آورد» از مدافع فرانسوی تیم تمجید کرد. رئال مادرید با پیروزی مقابل هوئسکا در کورس رقابت باقی ماند و همچنان برای قهرمانی و رسیدن به اتلتیکو امید دارد.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا با تیتر «بارسا متوقف نشو» از بازی امشب یاران مسی صحبت کرد.

بارسلونا با بازگشت باشکوه مقابل گرانادا در کوپادل‌ری روحیه بسیار خوبی بدست آورده و می‌خواهد با شکست بتیس به روند امیدوار کننده خود ادامه دهد.

بارسلونا در صورت برد می‌تواند ششمین پیروزی متوالی خود در لالیگا را به ثبت رساند و فشار خوبی به اتلتیکو که 10 امتیاز بالاتر قرار دارد، وارد کند.

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «آنها برای قهرمانی می‌جنگند» به روی جلد برد و از مصاحبه روز گذشته کومان حرف زد. (مصاحبه کامل سرمربی بارسلونا را در اینجا بخوانید)

اسپورت نوشت که بارسا از قهرمانی در لیگ ناامید نشده و می‌خواهد این مسیر سخت را تا انتها ادامه دهد و ششمین برد متوالی خود را کسب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول